سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آقاتهرانی: حرفهای احمدی نژاد شعاری نبود
نویسنده :
 محمد
تاریخ :
 یادداشت ثابت - سه شنبه 91/10/27
زمان :
  7:44 عصر
نظرات ()

سخنان رییس جمهور در صحن علنی مجلس خوب بود اما باید نشستی دو طرفه برگزار شود.
به گزارش 598، مرتضی آقا تهرانی،دبیرکل جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا گفت:بنده معتقدم سخنان رییس جمهور در صحن علنی مجلس خوب بود اما باید نشستی دو طرفه برگزار شود.
وی افزود:آقای احمدی نژاد سخنانش را مطرح کردند و رفتند در حالی که نمایندگان هم سخنانی دارند. دقیقا  نشست امروز مجلس همچون نشست یک طرفه هفته قبل مجلس بودکه به تنهایی بحث کرد .
دبیرکل جبهه پایداری تاکید کرد:بنده معتقدم برگزار کردن این نشست ها خوب است اما کافی نیست در واقع زمانی این نشست ها کافی است که دو طرف ایرادهای یکدیگر را بگویند و اصلاح کنند.
وی ادامه داد:البته نشست امروز مجلس با دولت بی فایده نیست اما اگر این نشست ها دو طرفه باشد هر دو طرف انتقادها و ایراداتی که نسبت به یکدیگر دارند را مطرح و  این ایرادات  را اصلاح می کنند بنابراین فکر می کنم بهتر است مجلس و دولت با هم نشستی برگزار کنند و مسائل را حل کنند . البته دولت و مجلس در آینده نشست دو طرفه ای با هم برگزار خواهند کرد و الان با یکدیگر چنین قراری دارند.
آقاتهرانی شعاری بودن سخنان  رییس جمهور را رد کرد و گفت:آقای احمدی نژاد سخنان خوبی مطرح کردند از این رو بنده اینگونه فکر نمی کنم که سخنانش شعاری بوده باشد .
وی خروج رییس جمهور از مجلس را منطقی خواند و افزود:ایشان گفتند قول دادند وقتی هم  به کسی قول دادند باید بروند بنابراین نمی توانند در مجلس بمانند البته برای ماندن رییس جمهور د رمجلس  باید زودتر هماهنگی ها انجام می شد.به هر حال کار منطقی بود اما باید دولت و مجلس برنامه ریزی کنند که با هم بنشیندند و سخنانی که مطرح می کنند جواب آن را هم بشنوند.



کلمات کلیدی :


 
 
   
   
 


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 7157
 
 
تمام حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به حکمة الاشراق می باشد.
.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

شارژ ایرانسل

فال حافظ